Reklamace

PRO REKLAMACI SI PŘIPRAVTE:

 

  • číslo objednávky

  • telefonní číslo a e-mailovou adresu

  • číslo účtu

  • stručný popis závady

 

JAK POSTUPOVAT:

 

  1. Spojte se s naším operátorem na telefonním čísle +420 218 218 218, jako volbu zadejte Domovní box


  2. Náš operátor s vámi vyplní formulář pro reklamaci, vzor formuláře naleznete zde


  3. Pro bezplatný svoz zboží při reklamaci z vaší adresy si domluvíte s operátorem místo a termín


  4. Obdržíte potvrzení o přijetí formuláře pro reklamaci společně se všemi přílohami na vámi uvedený e-mailový kontakt


  5. Reklamované zboží před odesláním nafoťte, v průběhu reklamace můžete být autorizovaným servisem vyzváni k doplnění informací


  6. Zboží připravte k přepravě. Jak správně zabalit zásilku naleznete zde


  7. Zásilku označte adresním štítkem nebo viditelně kódem dopravy. Adresní štítek vám byl zaslán v samostatném e-mailu na vámi uvedený kontakt. Kód dopravy je součástí Potvrzení o přijetí formuláře pro reklamaci


  8. Zásilku předejte kurýrovi


  9. Potvrzení o fyzickém přijetí zásilky obdržíte na vámi uvedený e-mailový kontakt

 

O AKTUÁLNÍM STAVU VÁS BUDEME PRŮBĚŽNĚ INFORMOVAT

Odeslat článek známému   Vytisknout